Nieuwe procedure materialenbeheer

4 augustus 2017
categorie: Nieuws
4 augustus 2017, reacties: Reacties uitgeschakeld voor Nieuwe procedure materialenbeheer

Het bestuur heeft zich genoodzaakt gezien om het beheer van alle spel- en wedstrijdmaterialen, incl kleding, drastisch aan te pakken. Ondanks verantwoordelijkheidsgevoel van diverse leden zijn er toch door slordigheden en gemakzucht van anderen de afgelopen jaren telkens behoorlijke investeringen gedaan om de ontbrekende en verlorengegane spel- en wedstrijdmaterialen weer aan te vullen. De technische commissie heeft in opdracht van het bestuur onderstaande procedure geschreven en heeft in Kjeld Hermans de persoon gevonden die de rol van materialencoördinator wil invullen. Bestuurlijk is Chantal Brugmans zijn vast aanspreekpunt. Bij afwezigheid van Kjeld of calamiteiten kan men ook Ad van der Heijden benaderen. Alle leiders en trainers van de jeugd en senioren ontvangen binnenkort een mail van Kjeld met daarin alle belangrijke informatie en afspraken voor een goede aftrap.

We hopen op ieders medewerking waarbij we aan het einde van het seizoen weer een hoop kosten kunnen besparen.

Onderstaande procedure is ook te downloaden via de pagina links en download

Procedure materiaalbeheer vv Ollandia seizoen 2017-2018

  1. Elk senioren- en jeugdteam heeft een opbergkast voor trainings- en/of wedstrijdmaterialen
  1. De materialen zijn per team gelabeld.
  1. De leider van elk team ontvangt aan het begin van het seizoen een 3-tal sleutels welke toegang bieden tot deze opbergkast. De leider mag deze sleutels zelf onderverdelen. De leider is verantwoordelijk voor deze sleutels en levert deze aan het einde van het seizoen in bij de materialencoördinator.
  1. De leider van ieder team ontvang per mail voorafgaande van het seizoen een overzicht van de beschikbare materialen per team via de materialencoördinator.
  1. Materialen welke kapot zijn worden na inlevering vervangen door vv Ollandia. Hiervoor is materialencoördinator het aanspreekpunt. De materialencoördinator, Kjeld Hermans is dinsdagavond, donderdagavond, zaterdag en zondag aanwezig om materialen uit te reiken. Hiervoor dient vooraf wel contact te worden gezocht met hem via 06-33765700.
  1. Bij een tekort aan materialen kunnen deze verkregen worden bij de materialencoördinator. Kjeld Hermans is dinsdagavond, donderdagavond, zaterdag en zondag aanwezig om materialen uit te reiken. Hiervoor dient vooraf wel contact te worden gezocht met hem via 06-33765700. Na verstrekking geldt punt 8.
  1. De leider zorgt ervoor dat er namens het team voor aanvang van het seizoen een boetepot wordt inleverd ter waarde van €250,- bij de materialencoördinator Kjeld Hermans of bij diens afwezigheid bij bestuurslid Chantal Brugmans. De boetepot is alleen voor de senioren en het vrouwenteam van toepassing.
  1. Na het seizoen worden de materialen geïnventariseerd en zo nodig aangevuld. Ontbrekende spullen worden verrekend met de boetepot volgens onderstaande prijslijst.
  1. Na het seizoen ontvang de leider van ieder elftal het restant van de boetepot terug.
  1. Materialencoördinator is Kjeld Hermans 06-33765700 / hermanskjeld@gmail.com.Bij afwezigheid van Kjeld of calamiteiten kun je Ad van der Heijden benaderen via 06-51661017 / a.heyden4@chello.nl

 

Tarievenlijst materialen:

Wedstrijdshirt €10,-

Inloopshirt €5,-

Keepersshirt €10,-

Wedstrijdbroek kort €5,-

Keepersbroek kort €5,-

Keepersbroek lang €10,-

Trainingsbroek lang €10,-

Inloop jack €10,-

Lange jas €15,-

Ballen €5,-

Waterzak €5,-

Bidon €2,50

Materialentas €10,-

Sleutel materialenkast team €5,-